15 czerwca, 2022
Proces kreowania wizerunku marki jest procesem ciągłym, złożonym oraz wielowymiarowym. Składa się on z wielu powiązanych ze sobą aspektów, wymaga zaangażowania i wykorzystania różnorodnych narzędzi. Na co więc zwrócić uwagę...
14 czerwca, 2022
Podczas projektowania torebek reklamowych czy personalizowanych opakowań bardzo dużą uwagę poświęcamy takim elementom jak surowiec, z którego mają być wykonane, kolor, grafika czy dodatkowe zdobienia. Nieco mniej koncentrujemy się na...
26 maja, 2022
Współcześnie używa się w przemyśle wielu rodzajów technik drukarskich, lecz do grona najpopularniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzy, które są najbardziej powszechne. W tym gronie znajdują się: sitodruk, fleksodruk oraz...
29 kwietnia, 2022
Branding jest ważnym elementem w sprzedaży każdego produktu. Jak wykazują badania, wielu konsumentów sięga po produkt z półki, oceniając jedynie jego wygląd, nie zapoznając się z innymi elementami. Najbardziej popularnym...
23 marca, 2022
Każda firma chce wyróżnić się na tle konkurencji nie tylko jakością, ale także innymi elementami oferowanego produktu, w tym jego opakowaniem. Zwiększa to szanse na zwrócenie uwagi odbiorców, a w...
15 marca, 2022
Codziennie mamy do czynienia z różnymi kolorami i wykorzystujemy je na wiele sposobów. Za ich pomocą możemy np. wyrazić siebie i pokazywać swoje emocje. Robimy to, chociażby nosząc ubrania w...
15 stycznia, 2022
Tworzywa sztuczne dominują na świecie. Produkuje się z nich wiele przedmiotów codziennego użytku. Niestety nadmierne wykorzystywanie plastiku (masowa produkcja, niezwykle długi rozkład w przyrodzie, a także niedokładnie przeprowadzony recykling) negatywnie...
7 września, 2021
W związku z szybko postępującymi zmianami klimatycznymi poszukuje się coraz to nowszych środków, między innymi prawnych, pozwalających na zwiększenie skuteczności realizacji zasad ochrony środowiska. W związku z dyrektywą UE, zakazującą...