21 grudnia, 2023
Media społecznościowe to nieodłączny element współczesnego biznesu. Przestały być jedynie platformą do dzielenia się zdjęciami z wakacji czy przemyśleniami na temat ulubionego serialu. Dziś to potężne narzędzie, które może skutecznie...
12 lipca, 2023
Reklama odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie, wpływając na nasze wybory i preferencje. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, warto, abyś zrozumiał, jak reklama wpływa na decyzje i jak możemy skorzystać z różnych...
25 maja, 2023
Walka z zanieczyszczeniem środowiska jest niezwykle istotna. Na szczęście działania wspierające ekologię nierzadko znajdują oparcie w postaci przepisów prawnych. Jednym z dokumentów, który reguluje omawianą kwestię jest tzw. dyrektywa plastikowa,...
10 lutego, 2023
Wpływ naszego stylu życia na otoczenie jest coraz bardziej oczywisty i świadomy. Wraz z nowymi doniesieniami i raportami dotyczącymi ochrony środowiska, w szczególności ograniczonych zasobów naturalnych, wszyscy śledzimy pojawiąjące się...
28 października, 2022
Wśród szeroko rozumianych działań marketingowych szczególne miejsce zajmuje produkcja gadżetów oraz torebek reklamowych z nadrukiem. Najczęściej jest nim logo firmy lub slogan powiązany z przedsiębiorstwem. Kreatywność twórców nie zna jednak...
15 czerwca, 2022
Proces kreowania wizerunku marki jest procesem ciągłym, złożonym oraz wielowymiarowym. Składa się on z wielu powiązanych ze sobą aspektów, wymaga zaangażowania i wykorzystania różnorodnych narzędzi. Na co więc zwrócić uwagę...
14 czerwca, 2022
Podczas projektowania torebek reklamowych czy personalizowanych opakowań bardzo dużą uwagę poświęcamy takim elementom jak surowiec, z którego mają być wykonane, kolor, grafika czy dodatkowe zdobienia. Nieco mniej koncentrujemy się na...
26 maja, 2022
Współcześnie używa się w przemyśle wielu rodzajów technik drukarskich, lecz do grona najpopularniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzy, które są najbardziej powszechne. W tym gronie znajdują się: sitodruk, fleksodruk oraz...
29 kwietnia, 2022
Branding jest ważnym elementem w sprzedaży każdego produktu. Jak wykazują badania, wielu konsumentów sięga po produkt z półki, oceniając jedynie jego wygląd, nie zapoznając się z innymi elementami. Najbardziej popularnym...