Pudełka wysyłkowe dla e-commerce

Wysyłkowy sklep internetowy to coraz popularniejsza forma sprzedaży. Prowadząc taki biznes, warto postawić na opakowania dedykowane branży e-commerce, które są nie tylko solidne i doskonale chronią zawartość, ale posiadają też walory marketingowe i informacyjne.

Czasami nawet najlepszy produkt, zapakowany w posklejany szarą taśmą karton o wątpliwym wyglądzie, może sprawić, że klient nie będzie patrzył na Twoją markę w taki sposób, jakbyś tego chciał. W końcu to opakowanie wywołuje pierwsze wrażenia u odbiorcy, dlatego warto zadbać o jego odpowiednią jakość i wygląd.

 

Opakowanie zaprojektowane dla Twojego sklepu.

Karton, w który pakujesz wysyłany przedmiot, powinien być częścią identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Oznacza to, że kolory i grafiki, które zostają na nim nadrukowane, powinny pasować do pozostałych elementów marketingu - logotypu, artykułów promocyjnych czy komunikacji wizualnej, którą posługujesz się na stronie sklepu internetowego.

 

Kartony fasonowe – solidne opakowania.

Lepiej zapomnieć o pudełku, które łatwo może ulec zniszczeniu w podróży. Coraz więcej właścicieli sklepów internetowych (a także stacjonarnych), decyduje się pakować swoje produkty w pudełka fasonowe. Do ich zalet należy między innymi lekkość, wygoda w pakowaniu i odpakowywaniu towaru, opcjonalne zamknięcie przy wykorzystaniu paska klejowego, a także bardzo dobre zabezpieczenie zawartości podczas transportu.

 

W trosce o środowisko naturalne, czyli re-cycle, re-use i no empty space.

Opakowania fasonowe wykonane są z tektury falistej, która nadaje się do recyclingu i może ulegać szybkiej biodegradacji. Estetyczny wygląd pudełka, jego mocna, stabilna konstrukcja oraz wygodne zamknięcie sprawiają, że może być wielokrotnie używane. Przy doborze kartonu warto zwrócić uwagę na jego wymiary, aby były maksymalnie dopasowane do wymiarów zawartości, unikniemy wtedy potrzeby używania dodatkowych akcesoriów czy wypełniaczy oraz przewożenia „powietrza”.