Historia marki

Producent toreb i opakowań reklamowych od 1990 roku.

Początki 

 

Lata 90-te w Polsce to okres niezwykle barwny zarówno pod względem społecznym, jak i kulturowym, a kontrast między rodzącym się kapitalizmem a upadającym, szarym PRL-em wydawał się wtedy ogromny. Zapewne wielu z nas wspomina ten czas z nieukrywanym sentymentem. A może również z lekkim zażenowaniem? Przecież to właśnie do ostatniej dekady XX wieku przylgnęło miano kiczu i tandety. Nie da się jednak nie zauważyć jej niebywałego kolorytu, który pomimo wciąż trwającego deficytu towarów na rynku, przenikał do wszystkich sfer życia Polaków. No prawie wszystkich…

 

Szary papier i tanie foliówki

Podejście rodaków do pakowania i ochrony sprzedawanych towarów wciąż opierało się najnowszym trendom. Tu królował niezawodny szary papier i tanie jednorazowe foliówki. Do czasu…

Pomysł wykorzystania konsumpcyjnego entuzjazmu lat 90-tych przyszedł dość szybko. Zaowocował on rozpoczęciem produkcji toreb i opakowań reklamowych najpierw na skalę krajową, a w niedługim czasie także międzynarodową. Przekonanie Andrzeja Jaczewskiego, założyciela i właściciela Atemi, że estetyczne i trwałe opakowanie nie tylko podnosi wartość produktu, ale jest również doskonałym nośnikiem reklamy i istotnie wpływa na skuteczność działań marketingowych okazało się słuszne. Dzięki wytrwałości, przemyślanym decyzjom biznesowym i udanym inwestycjom firma istnieje nieprzerwanie od 1990 roku, i nadal prężnie się rozwija.

Teraźniejszość

 

Jakże inaczej wygląda dziś rynek opakowań. Feeria dostępnych kolorów, nietypowe kształty i rozmiary, oryginalne sposoby wykończenia oraz cała gama najróżniejszych dodatków zaspokoją najbardziej wybredne gusta, a niejednego przyprawią o zawrót głowy.

 

Zgrany zespół profesjonalistów

Atemi obecnie to zgrany zespół niebojących się wyzwań profesjonalistów, dla których praca w branży opakowań jest nie tylko ciekawą przygodą, ale również możliwością doskonalenia własnych umiejętności i sposobem samorealizacji. Jako pionierzy na rynku dysponujemy bogatym doświadczeniem oraz starannie wypracowanym know-how. Mimo to wciąż się rozwijamy i staramy nadążyć za szybko zmieniającymi się trendami i technologicznymi nowinkami. W kontaktach z klientami cenimy sobie otwartość i przejrzystość, a dzięki elastycznemu i kreatywnemu podejściu do stawianych przed nami zadań zdobyliśmy silną pozycję w segmencie opakowań reklamowych, o czym świadczy wciąż powiększające się grono naszych stałych odbiorców. Szczególny nacisk kładziemy na jakość oferowanych przez nas produktów. Przez jakość rozumiemy nie tylko ich estetyczne wykonanie i wytrzymałość, ale także prezencję. Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, że produkty z bogatego portfolio firmy są dla naszych klientów nie tylko formą wizytówki, lecz również podkreślają prestiż ich marek, na który ciężko pracują. Ich zadowolenie i pozytywne referencje, na które możemy liczyć, są dla nas najlepszym wyznacznikiem dobrze wykonanej pracy.

 

Naszym klientom zapewniamy kompleksową obsługę – od fachowego doradztwa na etapie kalkulacji przez profesjonalne wykonanie projektu graficznego i pełną produkcję, aż po dostawę towaru pod wskazany adres. Dzięki nowoczesnej hali produkcyjnej oraz własnemu parkowi maszynowemu możemy zaoferować niezwykle szeroki i różnorodny asortyment, konkurencyjne ceny i krótkie terminy realizacji.

 

Nie zapominamy również o ochronie środowiska, która stanowi jeden z priorytetów w rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Skutecznie realizujemy politykę gospodarowania odpadami, a także angażujemy się w publiczne kampanie edukacyjne mające na celu podnoszenie świadomości konsumentów z zakresu odzysku i recyclingu opakowań. Nasza oferta produktów spod znaku eco-friendly już dziś jest imponująca, a współpraca z certyfikowanymi producentami papieru i wyeliminowanie z cyklu produkcyjnego substancji szkodliwych dla otoczenia czynią z nas rzetelnego partnera w kontekście wspólnej troski o stan środowiska naturalnego.

 

Od czasu debiutu w 1990 roku zrealizowaliśmy miliony najróżniejszych projektów, a każdy z nich traktujemy jako wyjątkowy i niepowtarzalny. Dziś nasze torby i opakowania dostarczamy do większości krajów europejskich, a sporadycznie w tak odległe zakątki świata jak USA, Kanada czy Australia. Cieszymy się niezmiernie, że wspólnie tworzymy coś fajnego. Rozwijajmy się razem!

Przyszłość

 

Atemi z optymizmem patrzy w przyszłość. Wykwalifikowani pracownicy i zaufanie, którym obdarzyli nas klienci to nasz najcenniejszy kapitał. Wsłuchując się w ich potrzeby będziemy sukcesywnie podnosić jakość naszych usług, wdrażać nowe rozwiązania, ułatwiać ekonomiczną personalizację produktów i z roku na rok poszerzać naszą ofertę.

”Pod znakiem ekotrendu

Najbliższe lata upłyną zapewne pod znakiem globalnego ekotrendu, w którym chcemy brać czynny udział. Czujemy się współodpowiedzialni za los naszej planety i w dalszym ciągu będziemy realizować politykę ochrony środowiska, promować prośrodowiskowe działania, a także produkty, których wytworzenie, użytkowanie i utylizacja nie wiąże się z negatywnym oddziaływaniem na otaczający nas świat. Dodatkowo chcemy kształtować świadomość proekologiczną wśród naszych klientów zapewniając im bezwarunkową pomoc oraz stuprocentowe wsparcie. Eko jest OK!

Na koniec

 

Na pewno zastanawiałeś się co oznacza nazwa naszej firmy?

W języku japońskim Atemi to uderzenie w punkt witalny, nokaut. Idea odnajdywania punktu witalnego w każdym przedsięwzięciu wynika w dużej mierze z zamiłowania Andrzeja Jaczewskiego do wschodnich sztuk walki i jego zainteresowania kulturą i filozofią Japonii. Determinacja w poszukiwaniu właściwego rozwiązania oraz pełne zaspokojenie potrzeb klienta są więc wpisane w nasze DNA. Hołdując takim wartościom jak pracowitość, systematyczność, dyscyplina, dążenie do perfekcji stworzyliśmy zaangażowany i zmotywowany zespół ludzi, którzy czerpią satysfakcję z wykonywanej pracy, a sukcesy przedsiębiorstwa odbierają jako swoje własne. To oni stanowią siłę życiową firmy. Koncepcja ciągłego doskonalenia przy zachowaniu etyki biznesowej tak widoczna w kulturze Wschodu, znajduje również odzwierciedlenie w naszych relacjach z klientami, a także w naszych produktach i świadczonych usługach.

Skontaktuj się z nami