Atemi. Opakowania wysyłkowe

Konkurencja na rynku w obecnej dobie sprawia, że pojęcie “produktu” uległo transformacji. Na ten składa się dziś kilka elementów: zarówno sam artykuł, jak i jego opakowanie (papierowa torba, kartonowe pudełko, siatka foliowa, koperta papierowa lub koperta foliowa – tzw. foliopak itd.) oraz wszystkie poboczne działania marki. Firma, która oferuje dobrej jakości usługi i odpowiednią prezentację produktu, a ponadto dba o komunikację z klientem, ma dużo większe szanse na przyciągnięcie do siebie konsumenta.

 

Bo pierwsze wrażenie jest ważne

Branża e-commerce rozwija się w szybkim tempie. Obecnie online kupujemy już niemal wszystko, dlatego wiele firm musiało poszerzyć swoje kompetencje o sprawne zarządzanie ofertą w sieci i zadbać o odpowiednie przygotowywanie zamówień do wysyłki. I tu pojawia się pytanie: jak opakować zamówiony produkt?

 

Opakowania wysyłkowe to już nie tylko narzędzia logistyczne umożliwiające bezpieczny transport produktów. To wizytówka Twojej działalności, kolejna przestrzeń do tego, by zaprezentować swoje wartości, przyświecającą Ci dewizę priorytety. Dzięki personalizacji sprawdzą się jako środek reklamowy, uzupełniając efektywną promocję Twojej firmy. Atrakcyjne wizualnie opakowania od sprawdzonego producenta, takie jak torby czy kartonowe pudełka wysyłkowe, mogą także służyć finalnemu odbiorcy przez dłuższy czas po otrzymaniu przesyłki. Warto wyróżnić się więc na tle konkurencji i wywołać odpowiednie wrażenie na klientach już w momencie dostawy.

 

 

Wysyłka produktów: jak możemy Ci w tym pomóc?

 

Jeśli prowadzisz własną działalność, możesz zlecić nam wykonanie oryginalnych opakowań wysyłkowych sygnowanych Twoją marką, które idealnie wpiszą się w ustaloną strategię marketingową, uzupełniając inne działania komercyjne. Dajemy Ci do dyspozycji szeroką ofertę dostępnych materiałów o różnych wzorach, modelach, właściwościach i zastosowaniach. Są to:

  • pudełka fasonowe,
  • koperty papierowe,
  • opakowania kartonowe,
  • koperty foliowe (foliopaki).

Jeśli masz swój projekt torby, koperty czy pudełka kartonowego, nasz zespół pomoże Ci w dopasowaniu opakowania do Twoich potrzeb. Logo, krój liter, kolorystyka, przesłanie, rodzaj kartonu – wszystkie te elementy pomogą Ci stworzyć spójną identyfikację wizualną, która jest niezbędna do wykreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz zdobycia zaufania i lojalności konsumentów wobec marki i produktu. Chętnie doradzimy w wyborze optymalnego rozwiązania, które zadowoli zarówno Ciebie, jak i Twoich klientów.

 

A co z ochroną środowiska?

 

Począwszy od planowania procesu produkcji opakowań, stawiamy na naturalne surowce bądź materiały, które nadają się do ponownego przetworzenia. W naszą działalność wdrażamy jak najwięcej rozwiązań proekologicznych, zachęcając naszych klientów do poszerzania wiedzy w tym zakresie oraz do podejmowania świadomych decyzji. Przypominamy, że papierowe torby i kartonowe pudełka wcale nie muszą być mniej wytrzymałe od produktów z tworzyw sztucznych – wystarczy tylko dobrać odpowiedniej jakości materiały i pomysłowo zaprojektować opakowanie.

 

Nasze torby i kartonowe pudełka wysyłkowe nie są jednorazowe. Możliwość ich uniwersalnego wykorzystania gwarantuje, że będą jeszcze służyć przez długi, długi czas!

 

Torby i opakowania kartonowe Atemi – dlaczego warto?

Działając w zgodzie z naszą dewizą, chcielibyśmy pomóc rozwijać się i innym markom. Decydując się na wysyłanie artykułów w torbach i kartonach naszej produkcji, przyczyniasz się do krzewienia dobrych trendów w marketingu i promowania takich wartości jak:

  • szacunek do klienta
  • jakość ponad ilość
  • odpowiedzialność środowiskowa
  • wiarygodność i transparentność na wszystkich poziomach działalności

Jeśli planujesz podjęcie nowych strategii marketingowych, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów projektu. Oferujemy pomoc zarówno w zakresie produkcji opakowania, jak i przygotowania grafiki do druku, doboru materiałów, odpowiedniego formatu i zdobień.

Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci dobrać opakowanie

najlepiej dopasowane do Twoich produktów i Twojej firmy.