Blog

  • 21/12/2023
    Jak wykorzystać media społecznościowe do wzrostu sprzedaży i budowy marki?

    Media społecznościowe to nieodłączny element współczesnego biznesu. Przestały być jedynie platformą do dzielenia się zdjęciami z wakacji czy przemyśleniami na temat ulubionego serialu. Dziś to potężne narzędzie, które może skutecznie wspomagać wzrost sprzedaży i budowę marki. W dzisiejszym wpisie omówimy, jak właściwie wykorzystać media społecznościowe, aby osiągnąć pożądany efekt.

    Dowiedz się więcej
  • 12/07/2023
    W jaki sposób reklama oddziałuje na ludzi?

    Reklama odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie, wpływając na nasze wybory i preferencje. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, warto, abyś zrozumiał, jak reklama wpływa na decyzje i jak możemy skorzystać z różnych narzędzi, aby osiągnąć pożądane rezultaty, np. takich jak papierowe bądź materiałowe torby reklamowe z nadrukiem, ulotki, wizytówki czy pudełka z logo firmy.

    Dowiedz się więcej
  • 25/05/2023
    Dyrektywa plastikowa - jakie są jej założenia?

    Walka z zanieczyszczeniem środowiska jest niezwykle istotna. Na szczęście działania wspierające ekologię nierzadko znajdują oparcie w postaci przepisów prawnych. Jednym z dokumentów, który reguluje omawianą kwestię jest tzw. dyrektywa plastikowa, czyli Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/904 z dnia 5 czerwca 2019 r. w sprawie zmniejszenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko. Z kolei 20 grudnia 2022 r. (skierowany do Sejmu 2 lutego 2023 r.)

    Dowiedz się więcej
  • 10/02/2023
    Papier z konopi – nowe odkrycie czy powrót do korzeni?

    Wpływ naszego stylu życia na otoczenie jest coraz bardziej oczywisty i świadomy. Wraz z nowymi doniesieniami i raportami dotyczącymi ochrony środowiska, w szczególności ograniczonych zasobów naturalnych, wszyscy śledzimy pojawiąjące się na rynku trendy i możliwości wdrożenia proekologicznych rozwiązań.

    Dowiedz się więcej
  • 28/10/2022
    Mona Lisa na gadżetach i torebkach reklamowych a prawa autorskie - dlaczego nie?

    Wśród szeroko rozumianych działań marketingowych szczególne miejsce zajmuje produkcja gadżetów oraz torebek reklamowych z nadrukiem. Najczęściej jest nim logo firmy lub slogan powiązany z przedsiębiorstwem. Kreatywność twórców nie zna jednak granic i zdarza się, że jako nadruk wykorzystywany jest symbol lub ikona popkultury, który jest przez wszystkich dobrze znany. 

    Dowiedz się więcej
  • 15/06/2022
    Kreowanie wizerunku marki.

    Proces kreowania wizerunku marki jest procesem ciągłym, złożonym oraz wielowymiarowym. Składa się on z wielu powiązanych ze sobą aspektów, wymaga zaangażowania i wykorzystania różnorodnych narzędzi. Na co więc zwrócić uwagę kreując wizerunek marki?

    Dowiedz się więcej
  • 14/06/2022
    Bo uchwyt ma znaczenie!

    Podczas projektowania torebek reklamowych czy personalizowanych opakowań bardzo dużą uwagę poświęcamy takim elementom jak surowiec, z którego mają być wykonane, kolor, grafika czy dodatkowe zdobienia. Nieco mniej koncentrujemy się na doborze odpowiedniego uchwytu. Dopasowanie tego elementu niesłusznie jest bagatelizowane, ponieważ odgrywa on kluczową rolę zarówno w wizualnym odbiorze, jak i funkcjonalności projektowanego opakowania czy papierowej torebki.

    Dowiedz się więcej
  • 26/05/2022
    Rodzaje druku i ich charakterystyka.

    Współcześnie używa się w przemyśle wielu rodzajów technik drukarskich, lecz do grona najpopularniejszych z pewnością możemy zaliczyć trzy, które są najbardziej powszechne. W tym gronie znajdują się: sitodruk, fleksodruk oraz offset. W poniższym wpisie przedstawimy zastosowanie wymienionych metod oraz krótko je scharakteryzujemy.

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 29/04/2022
    Sleeve – czym jest i jak wpływa na jakość produktu, a także na wartość oraz postrzeganie Twojej marki?

    Branding jest ważnym elementem w sprzedaży każdego produktu. Jak wykazują badania, wielu konsumentów sięga po produkt z półki, oceniając jedynie jego wygląd, nie zapoznając się z innymi elementami.

    Dowiedz się więcej
  • 23/03/2022
    Uszlachetnienia druku, czyli jak w oryginalny sposób wyróżnić markę!

    Każda firma chce wyróżnić się na tle konkurencji nie tylko jakością, ale także innymi elementami oferowanego produktu, w tym jego opakowaniem. Zwiększa to szanse na zwrócenie uwagi odbiorców, a w konsekwencji wybranie artykułu spośród setek innych. W osiągnięciu tego efektu może pomóc nam uszlachetnienie druku.

     

    Dowiedz się więcej
  • 15/03/2022
    Rola kolorów w marketingu.

    Codziennie mamy do czynienia z różnymi kolorami i wykorzystujemy je na wiele sposobów. Za ich pomocą możemy np. wyrazić siebie i pokazywać swoje emocje. Robimy to, chociażby nosząc ubrania w jasnych lub czarnych kolorach, co może świadczyć o pozytywnym nastroju lub smutku i żałobie. Kolory budzą bowiem zarówno pozytywne, jak i negatywne skojarzenia.

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 13/01/2022
    Polacy rezygnują z plastiku.

    Tworzywa sztuczne dominują na świecie. Produkuje się z nich wiele przedmiotów codziennego użytku. Niestety nadmierne wykorzystywanie plastiku (masowa produkcja, niezwykle długi rozkład w przyrodzie, a także niedokładnie przeprowadzony recykling) negatywnie wpływa na ekosystem.

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 13/01/2022
    Upcycling.

    Recykling – o tym pojęciu słyszeliśmy niejeden raz. Uczono nas o nim od przedszkola. Okazuje się jednak, że jest o wiele więcej form przetwarzania wyrobów, tak aby nie marnować surowców. Jednym z takich działań jest upcykling. W przeciwieństwie do recyklingu, polega on na przetworzeniu zużytych przedmiotów w ten sposób, aby nadać im wyższą wartość niż pierwotna. Z makulatury mogą, na przykład powstawać przepiękne ozdoby do domu, z kartonów można zrobić gustowne organizery. Sprawdźmy, jakie jeszcze możliwości daje nam upcykling.

    Dowiedz się więcej
  • 07/09/2021
    Sztućce z kartonu.

    W związku z szybko postępującymi zmianami klimatycznymi poszukuje się coraz to nowszych środków, między innymi prawnych, pozwalających na zwiększenie skuteczności realizacji zasad ochrony środowiska. W związku z dyrektywą UE, zakazującą stosowania jednorazowych przedmiotów z tworzyw sztucznych, w tym sztućców, talerzyków, kubków czy słomek, popularne stało się wykorzystywanie kartonu w produkcji tego rodzaju akcesoriów.

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 01/09/2021
    Ekofirma i ekomarka.

    Wśród niektórych przedsiębiorców wciąż krąży mit, że działania ekologiczne niosą za sobą wysokie koszty. Nic bardziej mylnego, ponieważ okazuje się, że bycie ekofirmą jest bardzo opłacalne. Działania zgodne z zasadami ochrony środowiska mogą przynieść wiele oszczędności, między innymi w takich obszarach jak segregacja odpadów czy korzystanie z dokumentacji elektronicznej.

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 28/06/2021
    Jednorazowe naczynia z papieru i tektury.

    Przedmioty jednorazowego użytku, wykonane z tworzyw sztucznych, są szkodliwe dla środowiska. Nie chodzi tylko o to, że materiał, z którego zostały one wyprodukowane, bardzo wolno rozkłada się w przyrodzie, ale również jego obróbka pochłania bardzo dużo energii. W takim wypadku warto zdecydować się na jednorazowe przedmioty z papieru i tektury. Mowa tutaj przede wszystkim o naczyniach i sztućcach, jakie często oferują swoim klientom właściciele food trucków i restauracji. Okazuje się, że można połączyć przedmioty jednorazowego użytku z ekologicznym podejściem w prowadzeniu gastronomii.

    Dowiedz się więcej
  • 31/05/2021
    Nowe eko-materiały.

    W dobie wzrostu znaczenia ekologii na świecie poszukuje się coraz to nowszych surowców, które są przyjazne dla środowiska. Postęp technologiczny sprawia, że znajdziemy na rynku coraz więcej tkanin czy materiałów, które skutecznie wpisują się w ten trend. W tym artykule dowiesz się o nowościach, które od niedawna podbijają rynek – torebkach z ananasa, jabłkowej skórze, kaktusowych butach oraz innowacyjnych ubraniach z drewna! Zapraszamy do poczytania o ciekawostkach z ekologicznego świata.

    Dowiedz się więcej
  • 12/05/2021
    Rośnie zapotrzebowanie na tekturę i papier opakowaniowy.

    Zgodnie z raportem opublikowanym przez Europejską Konfederację Przemysłu Papierniczego, w roku 2020 odnotowano wzrost zapotrzebowania na tekturę oraz papier opakowaniowy. W porównaniu z rokiem poprzednim produkcja opakowań z tych materiałów wzrosła aż o 2,1%, a samej tektury falistej o 3,3%. Dlaczego tak się stało? Jakie czynniki wpłynęły na wzrost znaczenia branży papierniczej i opakowaniowej?

    Dowiedz się więcej
  • 25/03/2021
    Nowe wyzwania dla branży opakowań.

    Opakowania pełnią kilka ważnych funkcji. Ich zadaniem jest ochrona produktu przed uszkodzeniami, ułatwienie transportu zawartości, a także promocja towaru i firmy. W ostatnich latach największym wyzwaniem w produkcji opakowań są ich atrybuty proekologiczne. W tym artykule powiemy Ci, na co jeszcze konsumenci zwracają obecnie największą uwagę.

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 25/03/2021
    Recykling papieru i tektury w Europie w dobie pandemii.

    Działania proekologiczne to nie tylko korzystanie z biodegradowalnych materiałów, ale także poddawanie recyklingowi wielu z nich, tak aby mogły być wykorzystane w produkcji innych przedmiotów. Procesowi temu poddaje się między innymi szkło, metale, tworzywa sztuczne, a także papier i tekturę. Jak Europa radzi sobie z recyklingiem ostatnich z wymienionych surowców w dobie pandemii?


    Dowiedz się więcej
  • 22/02/2021
    Pudełka ozdobne i zbiorcze - co wziąć pod uwagę przed produkcją?

    Produkcja opakowań wymaga szczegółowych ustaleń na drodze klient-grafik-producent. W kolejnych krokach należy wybrać: rozmiar, model i kształt pudełka, materiał z którego ma zostać wykonane, projekt nadruku, ewentualne dodatki np. wkładki, uszlachetnienia czy uchwyty. Dopiero dokładne zaplanowanie wszystkich powyższych elementów umożliwi produkcję dopasowanego opakowania, które wywoła odpowiednie wrażenie na nabywcach i jednocześnie świetnie spełni swoje pozostałe funkcje.

    Dowiedz się więcej
  • 20/01/2021
    Pudełka wysyłkowe dla e-commerce.

    Wysyłkowy sklep internetowy to coraz popularniejsza forma sprzedaży. Prowadząc taki biznes, warto postawić na opakowania dedykowane branży e-commerce, które są nie tylko solidne i doskonale chronią zawartość, ale posiadają też walory marketingowe i informacyjne.

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 18/01/2021
    Jak dbać o torby bawełniane z nadrukiem? Praktyczne porady.

    Torby bawełniane mogą służyć użytkownikom przez długi czas. Żeby jednak cieszyć się nimi jak najdłużej, należy zadbać o ich odpowiednią pielęgnację. W niniejszym artykule odpowiemy na pytania: jak pielęgnować torby bawełniane, a także jak z nich korzystać, aby nie straciły swoich właściwości.

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 04/11/2020
    Jak wygląda biodegradacja bawełny?

    Bawełna jest to włókno pochodzenia roślinnego, pozyskiwane z nasion bawełnicy, wykorzystywane do produkcji ubrań i wielu innych artykułów, na przykład toreb. Wytworzona z niej tkanina jest naturalna, trwała, odporna na rozciąganie i biodegradowalna. Dowiedz się więcej o procesie rozkładu bawełny!

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 04/11/2020
    Torby reklamowe non-woven.

    Obszar zanieczyszczenia tworzywami sztucznymi na świecie rośnie, dlatego wiele państw wprowadza regulacje mające na celu ograniczenie, a nawet stopniowe wycofywanie produktów plastikowych z rynku. Przedsiębiorstwa rezygnują z używania foliowych reklamówek, zastępując je torebkami materiałowymi lub papierowymi, które są ekologiczne ze względu na ich biodegradowalny charakter bądź możliwość wielokrotnego użytku.

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 24/07/2020
    Dlaczego warto wybrać torby papierowe dla gastronomii?

    Codzienny natłok obowiązków oraz coraz szybsze tempo życia sprawiają, że odsetek osób korzystających z usług cateringowych dynamicznie rośnie. Aby sprostać nowym wymaganiom rynku, restauracje oraz inne lokale gastronomiczne oferują jedzenie na wynos i z dostawą do domu.

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 03/06/2020
    Inspiracje w naszym portfolio.

    Szukasz produktowych inspiracji? Zapraszamy do obejrzenia zdjęć naszych różnych realizacji.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 03/06/2020
    Historia torby papierowej.

    Mało kto dzisiaj zastanawia się nad prozaicznymi rzeczami codziennego użytku czy wynalazkami z naszego najbliższego otoczenia. Któż bowiem podniesie rękę i udzieli odpowiedzi na pytanie kto wynalazł… klamkę do drzwi?

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 03/06/2020
    Torby papierowe a środowisko naturalne.

    W dobie rosnącej świadomości ekologicznej oraz rosnącej potrzeby dbania o nasze środowisko naturalne, warto zwrócić uwagę na pewne zagadnienia, dotyczące wykorzystania papieru w przemyśle poligraficznym i opakowaniowym.

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 03/06/2020
    Recycling papieru.

    O potrzebie recyclingu wiemy już dużo, ale na czym dokładnie polega ten proces?

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej
  • 03/06/2020
    Jak wykorzystać torby reklamowe w promocji?

    Prowadząc swój biznes konieczne jest jego skuteczne promowanie. To dzięki szeroko pojętemu marketingowi docieramy do potencjalnych klientów.

     

     

     

     

     

     

     

    Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami