Torby reklamowe non-woven.

Obszar zanieczyszczenia tworzywami sztucznymi na świecie rośnie, dlatego wiele państw wprowadza regulacje mające na celu ograniczenie, a nawet stopniowe wycofywanie produktów plastikowych z rynku. Przedsiębiorstwa rezygnują z używania foliowych reklamówek, zastępując je torebkami materiałowymi lub papierowymi, które są ekologiczne ze względu na ich biodegradowalny charakter bądź możliwość wielokrotnego użytku.

 

 

 

Dlaczego warto zainwestować w torby non-woven?

Coraz większą popularnością cieszy się materiał non-woven. Wykonane z niego torby są wygodne, trwałe i służą nam przez lata. Do głównych zalet materiału zaliczamy przede wszystkim jego wytrzymałość i lekkość. Dzięki temu torby non woven udźwigną spory ciężar, a po użyciu i złożeniu zajmują mało miejsca. Dlaczego torby non-woven są eco-friendly? Możemy używać ich wielokrotnie, a gdy się ‘wysłużą’, z powodzeniem można poddać je recyklingowi.


Promocyjna wartość toreb non-woven.

Opakowania, które produkujemy w ATEMI są nie tylko użyteczne i spełniają swoją podstawową funkcję, ale także stanowią doskonały nośnik promocyjny danej marki. Dzięki możliwości zdobienia materiału techniką sitodruku, z powodzeniem nanosimy logotyp i grafiki zgodne z identyfikacją wizualną naszych klientów. Torby non-woven dostępne są w różnych wariantach kolorystycznych, dzięki czemu można łatwo dopasować ich odcień do barw, jakimi posługuje się Twoja firma.


Modny i ekologiczny dodatek.

Warto podarować swoim klientom, kluczowym kontrahentom, bądź innym partnerom w biznesie torby non-woven z naniesioną indywidualną grafiką i logo. Dzięki swojej wytrzymałości, możliwości wielokrotnego użytku, a także zdatności do recyclingu idealnie wpisują się w ramy życia w zgodzie z zasadami ochrony środowiska. Z kolei dzięki ich wysokim walorom estetycznym, mogą stanowić modny dodatek do casualowej stylizacji – zabierane wszędzie, głoszą Twój slogan reklamowy, nawet podczas sytuacji tak zwyczajnej, jak wyjście do pobliskiego sklepu.